Kvällsmat!

2014-07-06 @ 22:01:56
Fick ett litet ryck och bestämde mig för att åka in och handla så här vid 10 på kvällen! Så nu sitter jag och väntar på bussen som ska ta mig till Konsum. Vet inte om jag ångrar mig lite men nu är det iallafall för sent att ändra sig! Mjölken och en massa annat va slut hemma så kändes nödvändigt. Han fixa lite hemma innan också vilket va skönt då det ser ut som ett krig hemma.. Ska plocka undran resten ikväll eller i morgon så jag kan dammsuga också! På fredag kommer det nämligen en massa fina tjejer hem till mig och ska förfesta och ha det super kul! Det kommer också en tjej som ska hålla i ett sånt här sexleksaksparty så det ska bli kul att se hur det blir! 
Ska hoppa på bussen nu så vi kanske hörs senare? Puss 


I lurarna just nu: 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback