Hej och hallå!

2015-04-07 @ 03:23:21
 

Sjukligt längesen jag uppdaterade här!
Tänkte berätta lite vad som hänt det senaste!
Det har varit några kaotiska månader ska jag säga er!
I december tog jag det stora beslutet att faktiskt lämna min stora trygghet i livet Jonas.. Flyttade hem till pappa i väntan på att hitta en egen lägenhet. Efter två månader fick jag en stört skön 1a på österängen där jag nu bor. Är väldigt ovan att bo själv men jag börjar vänja mig! Jag och Jonas är fortfarande vänner vilket jag är lättad över.

Det har också hänt en del annat här i livet. Jag har insett vilka vänner som är värda att ha kvar. Personer som säger att de alltid kommer finnas där men ändå inte gör det när man behöver dem som mest passar inte in i mitt liv! tackar alls gudar som finns för att världens bästa Emma har varit min klippa under dessa ganska tuffa månader.

Men som sagt har livet börjar gå uppåt igen, jag känner mig gladare och lyckligare för varje dag! Har även hunnit boka en resa till aiya napa den 25 maj med några väldigt fina vänner!

Snurrigt inlägg men en liten del av det som hänt iallafall!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback