London 🇬🇧

2015-05-21 @ 17:13:41
Landade pĂ„ efter middagen igĂ„r i LONDON! Anledningen till att jag inte brĂ€ttade vart jag skulle innan var för att min syster inte visste om att jag skulle komma! SĂ„ mötte upp Fabian som hjĂ€lpt mig med att fixa det som behövdes fixas innan jag kunde Ă„ka. Åkte vidare sen till Sannas jobb dĂ€r jag överraskade henne. Gissa om hon blev glad eller? Eftersom Sanna jobbade till 22 Ă„kte jag tillbaka till hennes flat. FrĂ€schade upp mig lite och mötte upp alla underbara mĂ€nniskor som hon bor med. Vin och ost kvĂ€ll stod tydligen pĂ„ schemat. Hade en vĂ€ldigt bra kvĂ€ll, sĂ„ skönt att jag kommer bra överens med Sannas kompisar Ă€ven fast hon inte va dĂ€r. NĂ€r Sanna kom hem sĂ„ gick vi direkt och la oss och dĂ€ckade ganska direkt. Sanna Ă„kte till jobbet vid halv 6 imorse och jag tog en vĂ€lbehövlig sovmorgon till 11. Duschade och gick ut och gick. Älskar att bara gĂ„ omkring och titta pĂ„ hus och broar haha! Kom tillbaka till huset för en liten stund sen. Satte mig hos Anna som Ă€r en annan svensk tjejs kök och snackade lite om allt möjligt. VĂ€ntar nu pĂ„ att Sanna ska komma hem sĂ„ vi kan hitta pĂ„ nĂ„got. Vi ska nog gĂ„ ut och dricka lite öl pĂ„ nĂ„gon mysig pub ikvĂ€ll. 
Jag Ä L S K A R London och allt som har med London att göra. 







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback