Tillbaka på svenskmark

2015-05-24 @ 12:19:34
Landade med flyget för ett tag sen och väntar nu på swebus som ska ta mig tillbaka till Jönköping. Har haft världensbästa 5dagar hos Sanna. Vi har hunnit med så mycket. Orkar inte skriva allt vi gjort men lägger upp lite bilder från resan längre ner iallafall! När jag har kommit till Jönköping ska jag direkt till Emma och timman där jag ska packa om resväskan. För inatt drar vi igen och denna gången är det Cypern som står på våra biljetter. Ska bli så skönt med en massa sol, bad och värme ☀️ kommer nog somna direkt när jag kommer till dem men det märker vi. Har inte sovit på hela natten då taxin hämtade mig vid 02.30. Sov sådär oskönt som man gör på flygplan hela resan (1,5h hehe).
Kommer kanske lägga upp något mer inlägg ikväll men det märker vi! 
Puss












See you soon London 🇬🇧

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback