Godmorgon!

2015-04-08 @ 20:46:46
Sov lite för länge idag.. Fick i princip åka till jobbet direkt när jag käkat frukost (middag för vanligt folk). Sitter iallafall på jobbet nu och väntar på att stämpla in! Kommer inte bli en lika lugnt natt idag då det är 5 Hammarby supporterbussar som har ringt och sagt att de kommer någon gång inatt! Alltid lika roligt med fulla supportrar, klistermärken överallt och egenpåhittade hamburgare som tex. McKajsa och en himla massa sånger om diverse saker! Vi får se hur spännande denna natten kommer bli 😄 
Ska hämta skrållan när jag slutat så imorgon kommer jag bara mysa med henne 💕🐶
Ska strax ta något att äta innan jag börjar jobba men kanske slänger in ett inlägg inatt om jag inte blir kidnappad av några supportrar! 
Pussss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback